Εκπαίδευση S.T.E.M.

 Ο όρος STEM αντιπροσωπεύει την επιστήμη (Science), την τεχνολογία (Technology), τη μηχανική  (Engineering)και τα μαθηματικά (Mathematics). Το STEM είναι σημαντικό επειδή διεισδύει σε κάθε μέρος της ζωής μας. Η επιστήμη είναι παντού στον κόσμο γύρω μας. Η τεχνολογία επεκτείνεται συνεχώς σε κάθε πτυχή της ζωής μας. Η μηχανική αφορά την δημιουργία και την κατασκευή οτιδήποτε χρησιμοποιούμε. Τα μαθηματικά βρίσκονται σε κάθε απασχόληση, κάθε δραστηριότητα που κάνουμε στη ζωή μας. Εκθέτοντας τους μαθητές στο STEM και δίνοντάς τους ευκαιρίες να εξερευνήσουν τις έννοιες που σχετίζονται με το STEM, καλλιεργούν το μυαλό τους και προετοιμάζονται για τον σημερινό και κυρίως το αυριανό κόσμο.

Γιατί η εκπαίδευση STEM είναι τόσο σημαντική

Σύμφωνα με το Υπουργείο Εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου, τα επαγγέλματα STEM αυξάνονται κατά 17%, ενώ άλλα επαγγέλματα αυξάνονται στο 9,8%. Οι κάτοχοι πτυχίου STEM έχουν υψηλότερο εισόδημα ακόμη και σε καριέρες εκτός STEM. Η εκπαίδευση STEM δημιουργεί κριτικούς στοχαστές, αυξάνει την επιστημονική παιδεία και δίνει τη δυνατότητα στην επόμενη γενιά καινοτόμων. Η καινοτομία οδηγεί σε νέα προϊόντα και διαδικασίες που στηρίζουν την οικονομία μας. Είναι σαφές ότι οι περισσότερες θέσεις εργασίας του μέλλοντος θα απαιτήσουν μια βασική κατανόηση των μαθηματικών και της επιστήμης.

Εκπαιδευτική Ρομποτική

Η εκπαιδευτική ρομποτική ενσωματώνει όλα τα πεδία STEM με τρόπο που καμία άλλη δραστηριότητα δεν μπορεί να καλύψει. Ενσωματώνει μηχανική,  ηλεκτρονική, μηχανική ελέγχου, επιστήμη υπολογιστών, τεχνολογία, μαθηματικά και επιστήμη!

Ακόμη..

·         Κάνει την μαθησιακή διεργασία διασκεδαστική, ελκυστική και εμπνευσμένη.

·         Παρέχει πολύ πρακτική εμπειρία – βιωματική μάθηση.

·         Δίνει ένα ξεκίνημα στην προετοιμασία για το λύκειο και το πανεπιστήμιο.

·         Αναπτύσσει δεξιότητες κριτικής σκέψης και στρατηγικών επίλυσης προβλήματος.

·         Επιτρέπει στον μαθητή να αναπτύξει και να εκφράσει τη δημιουργικότητά του.

·         Αναπτύσσει την ικανότητα συνεργασίας σε ομάδες.

·         Βοηθά τον μαθητή να αναπτύξει μια διαισθητική κατανόηση των φυσικών εννοιών στην επιστήμη και τα μαθηματικά.

·         Επιτρέπει στον εκπαιδευόμενο να εκτιμήσει και να υλοποιήσει τεχνολογία.

·         Δημιουργεί εμπιστοσύνη και αυτοεκτίμηση

·         Προετοιμάζει τον μαθητή για τον ταχύτατα αναπτυσσόμενα ανταγωνιστικό κόσμο.

Σημαντικά Χαρακτηριστικά

Τι μπορεί να κάνει

Δεν είναι απλώς ένα τηλεχειριζόμενο ρομπότ. Το Edison μπορεί να:

  • Αντιδράσει στο φως και τους ήχους.
  • Ακολουθήσει γραμμές και να αποφύγει εμπόδια.
  • Διαβάσει προγράμματα από ραβδοκώδικες
  • Επικοινωνήσει με άλλα Edison robots!
  • Και τόσα πολλά ακόμη…

Διαθέτει..

Χάρη στους ενσωματωμένους αισθητήρες, τα φώτα, τους ήχους καθώς και τις δυνατότητες αυτόνομης συμπεριφοράς που διαθέτει, το Edison καθιστά εφικτή μια υψηλής ποιότητας ρομποτική εκπαίδευση.

Το Edison είναι συμβατό με τουβλάκια Lego

Γίνετε εφευρέτες χρησιμοποιώντας το Edison και τα τουβλάκια Legoπου έχετε στο σπίτι. Δημιουργήστε νέα Ρομπότ κάθε φορά! Συνδέστε Edison μεταξύ τους πετυχαίνοντας πραγματικά εξαιρετικά αποτελέσματα!!

Σύνδεση με τον υπολογιστή

Ο προγραμματισμός του Edison είναι εύκολος και επιτυγχάνεται με την χρήση του καλωδίου  EdComm που συνδέεται στον υπολογιστή σας μέσω της υποδοχής ακουστικών. Δεν απαιτείται επιπλέον λογισμικό!”

Ρομπότ Edison και τα ηλεκτρονικά μαθήματα “Προγραμματίζοντας το Ρομπότ  μου!” (1ος κύκλος) και “Κατασκευάζοντας με το Ρομπότ μου!” (2ος κύκλος).

Κινούμενα σχέδια με ιδιαίτερη προσωπικότητα και χιούμορ καθοδηγούν τους μαθητές στην χρήση του ρομπότ Edison.

Κατασκευάζοντας με το Ρομπότ μου!

Σημαντικός αριθμός από projects τα οποία οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν στην εκπαιδευτική αίθουσα. Οι μαθητές, δουλεύοντας σε ομάδες, κατασκευάζουν πιο σύνθετα ρομπότ, χρησιμοποιώντας ρομπότ Edison (συνήθως 2) και τουβλάκια LEGO. Ακολούθως, χρησιμοποιώντας τις γνώσεις προγραμματισμού του 1ου κύκλου, καλούνται να τα προγραμματίσουν για να επιλύσουν προβλήματα στον “πραγματικό” κόσμο στα πλαίσια ολοκληρωμένων projects. Συμμετέχουν επίσης σε μια σειρά από projects “ανοιχτού τύπου”, όπου καλλιεργείται ακόμη περισσότερο η αυτενέργεια του μάθητη στην εξεύρεση λύσεων σε προβλήματα ρομποτικής.